Anna-Karin använder landningssidor för att nå ut brett

Beskriv kort din verksamhet och vad du jobbar med?

Jag hjälper företag, organisationer och individer att stärka sina varumärken. Här finns det ofta både lönsamhet, arbetsglädje och ökad kundnöjdhet att hämta. Dessutom är det roligt!

Hur använder du myflow i din verksamhet?

Jag använder landningssidor t ex i samband med föreläsningar och möten. Har nu skapat den purfärska webkursen “Boosta ditt företagsvarumärke”. Den vänder sig till marknadsansvariga, entreprenörer och ledare i små och mellanstora företag.

Vad är det bästa med myflow för dig och din verksamhet? 

Jag lär mig mer och mer om hur jag kan använda plattformen på smarta sätt. Än så länge har jag främst utforskat möjligheter kring landningssidor och hur jag kan nå ut till en grupp med information på ett attraktivt och tydligt sätt. 

Vilken funktion använder du mest och varför?

Utbildningar – jag har fokuserat en tid på att skapa en innehållsrik webkurs. 

Ditt bästa tips/hack till andra som använder myflow? 

Börja att experimentera med landningssidor i både stora och små sammanhang. Det kan ge ett så proffsigt intryck för dina kunder när du vill förmedla något, t ex efter ett möte eller en föreläsning. 

Varför valde du att bli Founding Member (om du är det)? 

Jag tror på de stora möjligheterna i plattformen för alla oss som jobbar mer och mer digitalt. Att samla så många smarta och användbara funktioner på samma ställe är fantastiskt. Även om man som användare inte nyttjar alla funktioner samtidigt, så är varje enskild funktion värdefull. Jag gillar att vara med på den spännande utvecklingsresan för plattformen och tror på både engagemang och kompetens hos gänget som driver utvecklingen.

Vilket helhetsbetyg skulle du ge myflow, 1-5 (där 5 är toppbetyget)?

🌟 🌟 🌟 🌟

En stark 4:a. Höga ambitioner, smarta funktioner, härliga idéer, engagerade människor. Plattformen utvecklas ständigt och det finns mer potential. 

Facebook
LinkedIn

Fler inlägg