Johanna Nilsson, Pausera.
Beskriv kort din verksamhet och vad du jobbar med?
Hinn ifatt dig med hjälp av mig. Pausera bidrar med skräddarsydda pauser för människor och arbetsplatser som vill samla kraft till mer. Jag erbjuder coaching, handledning och utbildning som ger mer energi och förmåga att ta genomtänkta beslut. Det händer ofta att kunderna också har energi kvar när de kommer hem efter jobbet.
Hur använder du myflow i din verksamhet?
På ett gäng värdefulla sätt, till exempel för att kunna sälja coaching. Marknadsföring av alla möjliga slag; bjuder på kostnadsfria smakprov á la korta videos med pauskraft, har precis skapat min första digitala kurs för Pausera, en kostnadsfri nanoutbildning som heter “Säg nej och må bättre”. Och har dialog med kunder tack vare landningssidor som är unika utifrån person, situation och kontext. En mer rejäl digital utbildning är mitt sommarprojekt!
Vad är det bästa med myflow för dig och din verksamhet?
myflow är en bästa kompis för mitt företag och mig. Jag känner ren och skär GLÄDJE när jag jobbar på plattformen. Den är så användarvänlig och hoppfull för att jag ska kunna nå ännu fler ännu mer med mina pauser. Gemenskapen med de andra experterna uppskattar jag också enormt. Det känns mindre ensamt. Jag känner hopp igen att jag och Pausera faktiskt kan ha något att komma med och att vi kan nå ut ordentligt. Och det har blivit så mycket enklare för mig med min kreativitet och att gå in i fokuset att formulera mina erbjudanden. Så häftigt!
Vilken funktion använder du mest och varför?
Landningssidor… Är helt såld på dem. De går att forma så smidigt och smart utifrån person, situation och kontext. Och koppla samman så fint i flera steg så att kunderna och jag kan följas åt – på deras villkor.
Ditt bästa tips/hack till andra som använder myflow?
Ta rygg på andra experter som ligger steget före på plattformen. Be om hjälp! Och krångla inte till det. Kom igång och ta ett steg i taget.
Varför valde du att bli Founding Member?
Det kittlade i magen att bli “delägare” i något jag verkligen tror på – även om det är en väldigt liten delägare jag är. Och – att få vara med på kompetensutvecklingen i Mastery – det upplever jag redan efter den första träffen är oerhört hjälpsamt för mig. Jag behöver någon/ett sammanhang som pushar mig och sparkar mig i baken och ger mig konkreta, skarpa råd att fortsätta framåt.
Vilket helhetsbetyg skulle du ge myflow, 1-5 (där 5 är toppbetyget)?
🌟🌟🌟🌟🌟
5!
Länk till något du skapat/lagt upp på myflow som fungerat bra (om du vill visa):
Landningssida – “Engagemang på era möten”