Paula uppskattar den personliga servicen på myflow

Paula Söderström, Meant To Mind AB 
Jag hjälper t.ex. egenföretagare, konsulter etc. att orka marknadsföra sig själva och bli av med emotionella blockeringar.
 

Hur använder du myflow? 
Jag använder myflow som en marknadsföringsplattform i dagsläget.


Vad är det bästa med myflow för dig?
Det bästa är de potentiella möjligheterna och att myflow dels blir en “utbildnings-basar”, så att man drar kunder åt varandra och att jag kan använda CRM-delen på sikt. Då har jag mycket på ett och samma ställe.
 

 Vilken funktion använder du mest och varför? 

Hittills har jag använd Minute-funktionen. Mest för att få förståelse för hur man jobbar i myflow, men också för att synas på ett enkelt sätt.


Ditt bästa tips/hack till andra som använder myflow?
Att använda den fina supporten när det kör ihop sig, så att man kommer vidare. Det är väldigt personligt jämfört med andra tjänster, där man korresponderar med en chat-bot väldigt länge innan man kommer vidare och man ofta ger upp.
 

Vilket helhetsbetyg skulle du ge myflow, 1-5? 
🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
5! Jag tycker om ambitionen och framåtandan.
 

 Länk till något du skapat via myflow som funkat bra:
https://app.myflow.se/courses/180

Fler inlägg